|
Spokojenost a motivace zaměstnanců vybrané společnosti
Mikeš, Pavel ; Strnadová,, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Teoretická část práce pojednává o motivaci, jejím významu pro společnost a o celkové spokojenosti pracovníků. V praktické části je popsán současný stav ve společnosti za použití dotazníkového šetření. Následně se práce zaměří na vztah mezi mírou spokojenosti a charakteristikou zaměstnanců. V závěru jsou předloženy návrhy, které povedou jak ke zlepšení současné úrovně motivace a spokojenosti, tak sekundárně sníží fluktuaci zaměstnanců.
|
|
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Rehbergerová, Alice ; Cejpková, Veronika (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a fluktuace ve výrobní sféře. Teoretická práce obsahuje literární rešerži daných témat, která jsou nezbytná pro vypracování praktické části diplomové práce. Ta se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců z pohledu jejich ohodnocení a nabízených benefitů. Výzkum probíhá technikou dotazníkového šetření na jehož základě je analyzována stávající situace a jsou navrženy možné opatření a návrhy pro zvýšení spokojenosti a snížení fluktuace zaměstnanců společnosti.
|
|
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
|
|
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
|
|
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
|
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně a okolí
Ingrová, Aneta
Ingrová, A. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně a okolí. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením spokojenost zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně. První část práce je teoretická, kde jsou shrnuty poznatky týkající se marketingového výzkumu, spotřebitelského chování a spokojenosti zákazníků. Poté jsou popsány metody pro zpracování a zanalyzování dat. V praktické části práce jsou zanalyzována sesbíraná data počínaje analýzou respondentů a následně je zhodnocena návštěvnost, oblíbenost fastfoodů a hlavně spokojenost zákazníků s určitými faktory u šesti vybraných nejznámějších fastfoodů v Brně. Následně je provedena interpretace výsledků, zahájena diskuze a jsou vyřčena doporučení pro vedení fastfoodových poboček v Brně.
|
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín
Trtíková, Jana
Trtíková, J. Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením spokojenosti zákazníků ve vybraných restauračních zařízeních ve městě Vsetín. První část práce obsahuje teoretický základ, který popisuje stravovací služby, chování spotřebitele a marketingový výzkum. Dále jsou uvedeny použité statistické metody pro zpracování dat. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných pomocí dotazníkového šetření a intepretaci výsledků. V závěru práce jsou na základě získaných výsledků předloženy doporučení pro majitele restaurací, jejichž účelem je zvýšení kvality poskytovaných služeb.
|
|
Spokojenost návštěvníků restauračních zařízení na Uherskobrodsku
Manová, Tereza
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat slabé stránky restauračních zařízení na Uherskobrodsku. V první části je obsažen teoretický přehled, předkládající informace o stravovacích službách, chování zákazníka a o popisu marketingového výzkumu. Dále zde najdeme metodiku popisující jednotlivé statistické metody. V praktické části jsou analyzována data z dotazníkového výzkumu. Na základě výsledků je rozvedena diskuze, která předkládá doporučení pro majitele restaurací na Uherskobrodsku.
|
|
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká republika v Brne
Halvelandová, Veronika
Halvelandová, V. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s Česká republika v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalřská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s v Brně. První část práce je teoretická, dotýkající se předmětu marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníka a historie společnosti McDonald´s. V další části práce jsou popsané metody zpracování a analýzy dat. V poslední, praktické části jsou zanalyzovaná sesbíraná data, zhodnocená spokojenost zákazníků s vybranými faktory u šesti vybraných restaurací v Brně. Následně je provedena analýza výsledků a zahájena diskuze a jsou vyslovená doporučení pro jednotlivé restaurace McDonald´s v Brně.
|
|
Zhodnotenie spokojnosti zákazníkov maloobchodných predajných sietí v Trnave a okolí
Hrdličková, Soňa
Bakalářská práce je zaměřená na zištění a zhodnocení spokojenosti zákazníků maloobchodních prodejních sítí Trnavy. V teoretické části práce je zosumarizován přehled o chování spotřebitele, spokojenosti zákazníků a marketingovém výzkumu. Následně je uvedena metodika sběru dat a ich zpracování. Praktická část se zabývá analýzou získaných dat, respondentů, ich nákupního chování a spokojenosti s určitými faktory. Výsledky jsou předmětem interpretace a diskuse, ze které vyplývají doporučení pro vedení maloobchodních sítí v Trnavě.
|