Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Spokojenost a motivace zaměstnanců vybrané společnosti
Mikeš, Pavel ; Strnadová,, Michala (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Teoretická část práce pojednává o motivaci, jejím významu pro společnost a o celkové spokojenosti pracovníků. V praktické části je popsán současný stav ve společnosti za použití dotazníkového šetření. Následně se práce zaměří na vztah mezi mírou spokojenosti a charakteristikou zaměstnanců. V závěru jsou předloženy návrhy, které povedou jak ke zlepšení současné úrovně motivace a spokojenosti, tak sekundárně sníží fluktuaci zaměstnanců.
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
Rehbergerová, Alice ; Cejpková, Veronika (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zaměstnanců a fluktuace ve výrobní sféře. Teoretická práce obsahuje literární rešerži daných témat, která jsou nezbytná pro vypracování praktické části diplomové práce. Ta se zabývá analýzou spokojenosti zaměstnanců z pohledu jejich ohodnocení a nabízených benefitů. Výzkum probíhá technikou dotazníkového šetření na jehož základě je analyzována stávající situace a jsou navrženy možné opatření a návrhy pro zvýšení spokojenosti a snížení fluktuace zaměstnanců společnosti.
Využití nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců
Dostálová, Iveta ; Uhrová, Kamila (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů interního marketingu pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky. Analytická část je zaměřena na analýzu a popis současné situace v podniku. Součástí je také dotazníkové šetření. V návrhové části jsou představena konkrétní řešení vycházející ze získaných dat. Tyto změny povedou ke zvýšení spokojenosti zaměstnanců.
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
Hodnocení spokojenosti a ekonomické dopady fluktuace pracovníků ve vybrané organizaci
Vejvodová, Nikola ; Kruntorádová, Markéta (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením spokojenosti zaměstnanců v neziskové organizaci Diakonie ČCE – středisko vMyslibořicích. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky řízení lidských zdrojů, motivace a způsobech odměňování. Vanalytické části následně dochází kpopisuanalyzované společnosti a poté již k samotné analýze, pro kterou je zvolena metoda dotazníkové šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě tohoto výzkumu jsou vnávrhové části uvedena možná opatření pro zvýšení pracovní spokojenosti včetně ekonomického vyhodnocení návrhů.
Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně a okolí
Ingrová, Aneta
Ingrová, A. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně a okolí. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením spokojenost zákazníků s fastfoodovými řetězci v Brně. První část práce je teoretická, kde jsou shrnuty poznatky týkající se marketingového výzkumu, spotřebitelského chování a spokojenosti zákazníků. Poté jsou popsány metody pro zpracování a zanalyzování dat. V praktické části práce jsou zanalyzována sesbíraná data počínaje analýzou respondentů a následně je zhodnocena návštěvnost, oblíbenost fastfoodů a hlavně spokojenost zákazníků s určitými faktory u šesti vybraných nejznámějších fastfoodů v Brně. Následně je provedena interpretace výsledků, zahájena diskuze a jsou vyřčena doporučení pro vedení fastfoodových poboček v Brně.
Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín
Trtíková, Jana
Trtíková, J. Hodnocení spokojenosti zákazníků s restauračními zařízeními ve městě Vsetín. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalářská práce se zabývá zhodnocením spokojenosti zákazníků ve vybraných restauračních zařízeních ve městě Vsetín. První část práce obsahuje teoretický základ, který popisuje stravovací služby, chování spotřebitele a marketingový výzkum. Dále jsou uvedeny použité statistické metody pro zpracování dat. Praktická část zahrnuje analýzu dat získaných pomocí dotazníkového šetření a intepretaci výsledků. V závěru práce jsou na základě získaných výsledků předloženy doporučení pro majitele restaurací, jejichž účelem je zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Spokojenost návštěvníků restauračních zařízení na Uherskobrodsku
Manová, Tereza
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat slabé stránky restauračních zařízení na Uherskobrodsku. V první části je obsažen teoretický přehled, předkládající informace o stravovacích službách, chování zákazníka a o popisu marketingového výzkumu. Dále zde najdeme metodiku popisující jednotlivé statistické metody. V praktické části jsou analyzována data z dotazníkového výzkumu. Na základě výsledků je rozvedena diskuze, která předkládá doporučení pro majitele restaurací na Uherskobrodsku.
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov s fastfoodovými reťazcami spoločnosti McDonald’s Česká republika v Brne
Halvelandová, Veronika
Halvelandová, V. Hodnocení spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s Česká republika v Brně. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Bakalřská práce se zabývá hodnocením spokojenosti zákazníků s fastfoodovými řetězci společnosti McDonald´s v Brně. První část práce je teoretická, dotýkající se předmětu marketingového výzkumu, spokojenosti zákazníka a historie společnosti McDonald´s. V další části práce jsou popsané metody zpracování a analýzy dat. V poslední, praktické části jsou zanalyzovaná sesbíraná data, zhodnocená spokojenost zákazníků s vybranými faktory u šesti vybraných restaurací v Brně. Následně je provedena analýza výsledků a zahájena diskuze a jsou vyslovená doporučení pro jednotlivé restaurace McDonald´s v Brně.
Zhodnotenie spokojnosti zákazníkov maloobchodných predajných sietí v Trnave a okolí
Hrdličková, Soňa
Bakalářská práce je zaměřená na zištění a zhodnocení spokojenosti zákazníků maloobchodních prodejních sítí Trnavy. V teoretické části práce je zosumarizován přehled o chování spotřebitele, spokojenosti zákazníků a marketingovém výzkumu. Následně je uvedena metodika sběru dat a ich zpracování. Praktická část se zabývá analýzou získaných dat, respondentů, ich nákupního chování a spokojenosti s určitými faktory. Výsledky jsou předmětem interpretace a diskuse, ze které vyplývají doporučení pro vedení maloobchodních sítí v Trnavě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.